V povprečju le 2% uporabnikov opravi nakup ob prvem obisku. S strategijo retargetinga lahko ponovno pritegnete ostalih 98%. Prikazujte svoje oglase na drugih spletnih straneh tistim uporabnikom, ki so že obiskali vašo stran.
Kako deluje retargeting?
Večina obiskovalcev zapusti vašo spletno stran, preden opravi nakup. Še naprej brskajo po spletu in se običajno ne vrnejo. Pomagamo vam jih lahko pripeljati nazaj na vašo spletno stran. Prikazujemo jim slikovne ali tekstovne oglase, medtem ko brskajo po drugih straneh. Lahko jim pokažemo celo posebej za njih prilagojene ponudbe. Ali prinaša rezultate?
Retargeting je eno najučinkovitejših tržnih orodij, ki prinaša visok donos. Še posebej učinkovito je v kombinaciji z drugimi marketinškimi strategijami, kot so PPC oglaševanje, e-mail marketing ali oglaševanje na prikaznem omrežju. Ciljamo namreč uporabnike, ki so že spoznali vaše izdelke, spletno stran ali blagovno znamko. Kje se prikazujejo oglasi?
To je odvisno od vas. Oglase lahko prikazujemo na specializiranih spletnih straneh, povezanih z vašo dejavnostjo, ali širše po spletu, tudi na straneh, kot so You Tube, New York Times. Remarketing je cenovno ugodna možnost za promocijo blagovne znamke in prinaša visoko donosnost naložbe.
Študije primerov
Primerjam.si
Primerjam.si je spletna stran za primerjavo ponudnikov in storitev, ki uporablja retargeting za oglaševanje ciljnim uporabnikom in za promocijo blagovne znamke. Ko smo začeli delati na tem projektu, smo razvili obsežno tržno strategijo, katere pomemben del je bil retargeting, saj smo želeli doseči čim večje število uporabnikov. Rezultati so se hitro pokazali, a to je šele začetek.